Dag 2, kort berichtje - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Je Sw - WaarBenJij.nu Dag 2, kort berichtje - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Je Sw - WaarBenJij.nu

Dag 2, kort berichtje

Door: Jenneke Swinkels

Blijf op de hoogte en volg Je

23 Augustus 2008 | Ecuador, Quito

Hai hai iedereen,

even een kort berichtje. Na het lezen van het stukje dat ik zelf gister geschreven heb zag ik mijn waslijst aan taalfouten, maarjah, aan het eind van de dag ben ik hier helemaal kapot en begin ik dubbel te zien... toch nog ff wennen hoor!

Vandaag met mijn Franse huisgenootje eerst een heeeeeerlijk uitgebreid ontbijt gegeten (dat hier natuurlijk niets kost) door de stad gewandeld en daarna nog lekker wat gegeten. Het voelt allemaal een beetje vreemd gezien je om 8 uur toch echt wel wakker bent en je na een warme middagmaal rond 3 uur het idee hebt dat je dag wel voorbij is (zo voel je je iig)

Morgen gaan we op aanraden van een andere Francaise die hier ook heeft gezeten naar het zwembad in het Hilton hotel :D (op zondag schijnt het hiet niet zo veilig op straat te zijn) iets dat 13 dollar kost en waar je een hamman, sauna etc etc bij krijgt... Ik ben benieuwd

Foto´s uploaden wil trouwens nog niet zo lukken, dus die komen wanneer ik met mn laptoppie aan de slag kan

  • 24 Augustus 2008 - 03:26

    Antoinette:

    Heej meissie,

    Kga je volgen hoor! Fijn dat je het nu al zo naar je zin hebt, ben heel erg benieuwd naar je foto's! Geniet van elk moment en n hele dikke knuffel!

    liefs, Antoinette (en Henk ook hoor :))

  • 24 Augustus 2008 - 07:35

    Natalie:

    Hola,

    Klinkt allemaal goed! Maar het zal idd wel vermoeiend zijn. Ach, even wennen en dan 's avonds fiesta toch? :D

    Groetjes, Natalie

  • 24 Augustus 2008 - 11:30

    Sandra:

    Hoi hoi, lang leve de jetlag! Komt wel goed. Wist idd nog niet dat je in Equador zat, leuk seg, ik ben jaloers! Ik hoop dat je er de tijd van je leven gaat hebben! Hopelijk kun je snel foto's uploaden, want ik ben benieuwd! Tot mails meid.

    xxx Sandra

  • 26 Augustus 2008 - 17:24

    Fleur:

    He Jen,

    Kinkt allemaal super, geniet ervan daar!

    Kus

  • 27 Augustus 2008 - 16:56

    Hester:

    Hey Jenneke!
    Ff wennen he, dat hoogte verschil en warme maaltijden 's middags! Ik herken er veel van.. en ben zóóó jaloers! Zou je zo graag ff opzoeken nu. Waarschijnlijk ga ik in februari terug, maar staat nog niet vast.. maar als ik jouw verhalen dan weer lees, wil ik maar al te graag!
    Geniet er van en ik blijf je volgen.

    Liefs hes

  • 27 Augustus 2008 - 18:08

    Ilse:

    Hoi Jenneke!!

    Lang geleden! Wat leuk dat je in Ecuador zit!! Hopelijk heb je een hele leuke stage! Fijn dat je we kunnen volgen! We kijken uit naar nieuwtjes en foto's! Amuseer je en tot snel!

    Kus,
    Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Je

Verpleeg en verloskundige. Dit is een blog over mijn reizen naar centraal en zuid amerika.

Actief sinds 16 Aug. 2008
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 36661

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2015 - 20 Oktober 2016

Japan en Ozzy

02 Februari 2010 - 07 Juni 2010

Midden-Amerika

21 Augustus 2008 - 06 Januari 2009

Ecuador en Peru

Landen bezocht: