Einde van de reis... - Reisverslag uit Lima, Peru van Je Sw - WaarBenJij.nu Einde van de reis... - Reisverslag uit Lima, Peru van Je Sw - WaarBenJij.nu

Einde van de reis...

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Je

14 Januari 2009 | Peru, Lima

Hoi luitjes,

5 maanden geleden ben ik naar ecuador vertrokken voor een stage en een pauze uit het België (lees HA milieu).. Nu 5 maanden later zit ik met een berg verloskundige en levens ervaring (en Souvenirs :D) op zak klaar om weer terug te vliegen naar het koude Hollandje.

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog (mijn pagevieuw teller staat flink hoog maar omdat vele mensen mij stil volgen, weet ik niet wie allemaal te bedanken) Bedankt dus ook voor alle berichtjes, mailtjes, krabbeltjes etc etc en ik ga jullie allemaal snel weer zien!

Dikke kussen en tot binnenkort

• 14 Januari 2009 - 22:06

Mama:

dag meisje , tot straks, mama

• 15 Januari 2009 - 14:58

Louise:

Leuk je verhalen te volgen. Wel thuis en succes met de verdere studie.

moeder van Muriel

• 01 Februari 2009 - 21:44

Cor:

Hey Jenneke,

Leuk om je laatste verhalen te lezen! En zo te zien komen ook bij jou aan alle goede dingen een einde...

Veel succes met alles!

x Cor