Einde van de reis... - Reisverslag uit Lima, Peru van Je Sw - WaarBenJij.nu Einde van de reis... - Reisverslag uit Lima, Peru van Je Sw - WaarBenJij.nu

Einde van de reis...

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Je

14 Januari 2009 | Peru, Lima

Hoi luitjes,

5 maanden geleden ben ik naar ecuador vertrokken voor een stage en een pauze uit het België (lees HA milieu).. Nu 5 maanden later zit ik met een berg verloskundige en levens ervaring (en Souvenirs :D) op zak klaar om weer terug te vliegen naar het koude Hollandje.

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog (mijn pagevieuw teller staat flink hoog maar omdat vele mensen mij stil volgen, weet ik niet wie allemaal te bedanken) Bedankt dus ook voor alle berichtjes, mailtjes, krabbeltjes etc etc en ik ga jullie allemaal snel weer zien!


Dikke kussen en tot binnenkort

  • 14 Januari 2009 - 22:06

    Mama:

    dag meisje , tot straks, mama

  • 15 Januari 2009 - 14:58

    Louise:

    Leuk je verhalen te volgen. Wel thuis en succes met de verdere studie.

    moeder van Muriel

  • 01 Februari 2009 - 21:44

    Cor:

    Hey Jenneke,

    Leuk om je laatste verhalen te lezen! En zo te zien komen ook bij jou aan alle goede dingen een einde...

    Veel succes met alles!

    x Cor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Je

Verpleeg en verloskundige. Dit is een blog over mijn reizen naar centraal en zuid amerika.

Actief sinds 16 Aug. 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 36630

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2015 - 20 Oktober 2016

Japan en Ozzy

02 Februari 2010 - 07 Juni 2010

Midden-Amerika

21 Augustus 2008 - 06 Januari 2009

Ecuador en Peru

Landen bezocht: